This is you

Persoonlijkheidsscan

Persoonlijke ontwikkeling begint bij weten wie je bent, wat je wilt en waar je goed in bent. De eenvoudige opdracht die vaak gegeven wordt voor verandering is je gedrag aanpassen. Hoewel dat eenvoudig klinkt, is de kans groot dat je terug valt in 'oude gewoonte' als deze aanpassing niet bij jouw persoonlijkheid past. Weten wie je bent is daarom de basis om jezelf te ontwikkelen. De persoonlijkheidsscan van Bizprove is het perfecte middel om jouw reis te starten.

Keep on track

Personal tracking

Je weet wie je bent en nu wil je verder. De juist taken definiƫren en 'on track' blijven. Klinkt simpel toch? Met de app van Bizprove is dat ook zo. De app herinnert jou eraan periodiek naar jezelf te kijken en te beoordelen of je nog aan je gestelde doelen voldoet. Een compliment wanneer je jouw doelen goed hebt afgerond hoort daar natuurlijk bij!

Expect reality

Wat mag je echt verwachten?

Als leidinggevende is het soms behoorlijk manoeuvreren. Doelstellingen die behaald moeten worden en teamleden die soms niet lijken te snappen wat er moet gebeuren. Met Bizprove breng je eenvoudig de persoonlijkheid van je hele team in kaart om vervolgens ook in kaart te brengen wat je van het team verwacht. Dit kan verschillen opleveren die jou het gevoel geven dat het team niet snapt wat je bedoelt. Door deze punten aan te pakken en te verbeteren gaan jullie als een geoliede machine samenwerken. Bizprove helpt je bij het vastleggen van de teamdoelen en het periodiek monitoren of je nog op de juiste weg bent.
Verwachting wordt op die manier realiteit!

It's just a phase

Tuckman stages

Ieder team gaat door verschillende fases op weg naar het high performing team waar je van droomt. Iedere fase heeft zijn eigen kenmerken en route om naar de volgende fase te gaan. Via de Bizprove app kun je onderzoeken in welke fase je team nu zit en krijg je tips, tricks en ondersteuning om naar de volgende fase te gaan.

Know who to hire

Sollicitatie selectie

Talent aannemen is een hele kunst en daarnaast een behoorlijk kostbare activiteit. Nog meer wanneer blijkt dat het talent niet in het team past en weer snel op zoek gaat naar iets anders. De app van Bizprove geeft je het juiste inzicht zodat je het juiste talent kunt selecteren voor jouw team en organisatie.

The right expertise

Uitgebreide functieprofielen

Wanneer je binnen een bedrijf werkt, is het vanzelfsprekend van belang een goed inzicht te hebben in wat medewerkers kunnen. De uitgebreide functieprofielen zorgen ervoor dat je precies kunt bijhouden wat iemand wel en wat iemand niet goed kan. Het selecteren van teamleden wordt met de Bizprove app super eenvoudig gemaakt.

Are you ready to try?

Bizprove uitproberen

Zie je de resultaten van de Bizprove app ook al voor je? Vul het formulier hiernaast in om een vrijblijvende proef periode.

Hieronder staan nog meer functies van onze app. Je mag natuurlijk ook nog even rustig doorlezen ;-)

Je aanvraag is verzonden

We gaan meteen voor je aan het werk!

Please don't go

Signalering

Helaas kiezen mensen er soms toch voor de organisatie te verlaten. Liever niet natuurlijk maar als het dan toch gebeurt, hoe fijn zou het zijn als je dan meteen het inzicht krijgt wat dit voor het team van die medewerker betekent? Bizprove zorgt voor deze signalering en helpt je de beste nieuwe medewerker vinden.

Let's work together

Automatische teamsamenstelling

Zoeken naar medewerkers voor je nieuwe project: een tijdrovende en lastig klus. De Bizprove app stelt je in staat om op basis van beschikbaarheid, persoonlijkheid, gewenste persoonlijkheid, kennis en aantallen het juiste team samen te stellen. Dit scheelt je niet alleen heel veel tijd maar geeft je ook meteen het perfecte team om in no-time naar het high performance niveau te komen!

Why tell me why

Waarom kiezen voor Bizprove

Uiteraard zijn wij super trots op de functionaliteiten die we bieden maar realiseren ons ook dat er andere spelers op de markt zijn. Wat bieden zij en waarom kies je dan voor Bizprove? Klik op de knop hieronder en we geven je inzicht in de verschillen!